#1 2010-10-01 14:34:00

Fushigi

Administrator

Zarejestrowany: 2010-09-29
Posty: 33
Punktów :   

Trochę o Walce

Trochę o walce:

Walki w świecie Czerwonego Księżyca zdażają się dokładnie co dwie minut, co dwie minuty ktoś się zabija, co dwie minuty ktoś ginie. Dlatego ten wątek powstał żeby przybliżyć graczom system i mechanizm całej walki pvp (player vs player), pvm (player vs monster) i pvt (player vs team).

PVP:

Najmłodsi rycerze z rodów Caname i Tho staneli na przeciw siebie, nie nawidzili się odkąd ich pra ojcowie wypowiedzieli sobie wojnę. Jak myślicie co zrobią? Zaproszą się na herbatkę czy może ruszą do walki o honor? Raczej to drugie...

Schemat turowy fazy:

Gracz1 = Atakuje/Używa Akcji
Gracz2 = Obrona/Używa Akcji
Mistrz Gry == Skutki, reakcje i ocena sytuacji.
Gracz2 = Atakuje/Używa Akcji
Gracz1 = Obrona/Używa Akcji
Mistrz Gry == Skutki, reakcje i ocena sytuacji.

Jaka jest najskuteczniejsza technika walki, statystyka, umiejętności, czary przy walce pvp?

Te pytanie jest bardzo idiotyczne... Wszystkie techniki, statystyki i umiejętności są takie same jeżeli umie się odpowiednio dobrać taktykę i mieć po prostu sposób. Statystyki zależą oczywiście od tego jak walczymy, przecież magowi który zostawia pułapki nie przyda się siła tylko szybkość i wola....

PVM:

Jak wiadomo w świecie czerwonego księżyca aż roi się od potworów i stworów, dlatego też po krótce przybliżymy wam system walki z potworami.

Schemat turowy fazy:
Gracz1 = Atakuje/Używa Akcji
Mistrz gry = Potwór - Atak/Akcja/Obrona*
Mistrz gry = Skutki
Mistrz gry = Potwór - Atak
Gracz1 = Obrona/Akcja
Mistrz gry = Skutki


* Jeżeli potwór zdecydował bronić się - ma prawo jeszcze zaatakować, jeżeli nie - to nie.

Warto zauważyć że system walki jest niemalże taki sam jak w przypadku pojedynkó pvp, i dobrze.
W czasie walki można używać wszystkiego, ogranicza tutaj tylko swoja postać co potrafi a co nie...

PVT:

Tutaj nie będę się rozpisywać, system jest prawie że identyczny do tego co w przypadku PVP, tylko
dodani nowi użytkownicy, popatrzcie jak to wygląda:

Gracz1 == Atak/Użycie Akcjii
Gracz2 == Atak/Użycie Akcjii/Obrona (Jeżeli to możliwe)
Gracz3 == Atak/Użycie Akcjii/Obrona (Jeżeli to możliwe)
Gracz4 == Atak/Użycie Akcjii/Obrona (Jeżeli to możliwe)
Mistrz Gry == Skutki, reakcje i działania.
Gracz1 == (...)

Tutaj jednak jest wprowadzona dodatkowa zasada a mianowicie Zasada Dwóch Działań
Polega ona że w jednej turze gracz może zaatakować i np użyć akcji, albo obronić się i zaatakować
itd...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.factornine.pun.pl www.shinobiroad.pun.pl www.wyborczatogowno.pun.pl www.wojnaninja.pun.pl www.extremeots.pun.pl